Pinterest

Wednesday, January 20, 2016

Wordless Wednesday #1


I've done my part even though you don't deserve it, so now it's all up to you.

"We never lose friends, we just learn who our real ones are."



True that.

20 comments:

  1. My friends always told me "Dhuha ! your face so glow lah" So can I be your TRUE friends . haha just joking . Really nice quotes n the meaning behind it , are so deep !

    ReplyDelete
    Replies
    1. lainkali jangan nak ajak-ajak ayam eh! hahahaha deep kan.....

      Delete
  2. appreciate your true friends, do not hesitate to grow apart from your fake friends :)

    ReplyDelete
  3. where's the true one hmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  4. Susah nak jaga hati manusia, kadang2 tak sedar pun kita tgh sakitkan hati kawan nii kan >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. kawan pulak kadang-kadang tak sedar dah sakitkan hati kita. haha :3

      Delete
  5. Dear friend...my wish for half of the week for you: Just take the life from what you good doing.

    ReplyDelete
  6. Orang yang mucul dalam hidup kita, sama ada kawan atau lawan adalah untuk bagi kita pengajaran. Semua ada kebaikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju. terima kasih untuk peringatan :)

      Delete
  7. Betul kak. Aina syukur sangat ada banyak kawan baik. Tak pernah lupakan aina dan sentiasa ada bila susah senang. (╥_╥) missing them

    ReplyDelete
    Replies
    1. baguslah kalau ada kawan yg macamtu. jaga baik-baik. zaman sekarang ni susah nak jumpa :)

      Delete
    2. betul tu, memang terrrrrsangatlah susah nak cari. hmmmm :'(

      Delete
    3. kawan senang nak cari, sahabat yang susah dik. hihi. kalau dapat, jaga baik-baik :)

      Delete

Wanna say something? :)

Copyright 2010-2017 © Blog ini diedit dengan penuh kasih sayang oleh Fieyqa Adelova.