Dua puluh empat.

by - January 24, 2013


assalamualaikum.
pertama sekali, selamat tahun baru kawan kawan.

masih belum terlalu lambat kan? sebab yang jelas, sekarang masih dalam bulan januari. lagipun, baru hari yg ke dua-puluh-empat. baru okey baru. *padahal lagi seminggu dah masuk februari*


mukadimah yg 'agak' panjang dan membosankan.


so, apa khabar semua? semuanya baik baik sahaja kan? errr. kepada siapakah yg aku tujukan agaknya. masih adakah yg sudi membaca setiap bait kata yg aku lontarkan disini memandangkan aku memang dah tak ada masa langsung untuk blog ni. argh asdfghjkl.

baideway, pejam celik pejam celik, dah lima tahun aku di stk. (sekolah tinggi kluang) secara tidak langsung, ini menunjukkan bahawa tahun ini aku sudah bergelar pelajar tingkatan lima.

senang cerita, aku calon SPM 2013. diulangi, calon espiyemmm. chop! macam tak percaya. setiap detik yg berlalu ibarat angin taufan yg... sambung sendiri. aku tak ada idea nak bermadah kat sini. erm...

sebenarnya tadi waktu melayan perasaan sendiri tengok bintang yg bertaburan di langit.. dengan angin yg sepoi sepoi bahasa, tiba tiba je aku teringat kat blog ni. rindu pulak rasanya nak update kat sini. tiga tahun dulu, semua benda aku cerita dalam ni. kalau boleh setiap perkara yg berlaku, aku nak catat kemas dalam ni. tapi sekarang, nak jenguk blog ni pun tak ada masa. lagi nak update, memang taklah. sedihnya. sobs sobs.

jujurnya, aku selalu bukak blogger. rasa hati menjerit meronta ronta nak update. macam banyak benda sangat nak cerita. tapi setiap kali aku nak tekan new post, aku tak tahu nak post ke sini atau ke blog satu lagi. konpiusss. fikir punya fikir akhirnya tak berupdate. memang hobi aku cenggitu. nak buat cemana. huhu.

tak mengapa. lain kali kalau ada masa lapang, aku nak tulis banyak banyak, nak luah semuanya, nak cerita segalanya -- dalam sini. sampai semua orang muntah baca kisah aku, cerita basi aku. *pokerface.jpg* tapi itu semua "kalau". kalau kalau kalau. harapan jelah ye. tak janji pun tau T_T



aku rasa aku merindui seseorang.
tapi aku tak pasti;
apa ini rindu atau dendam.

You May Also Like

0 comments

Be nice please. Thank you ♥