L dalam tangan.

by - December 06, 2012


assalamualaikum.

saya dah dapat L! yeay! *lompat setinggi mungkin* okey, L je pun. hahaha. 
semalam keluar ambil lesen L ni lepas tu terus hang out sekali. 
tak pergi mana pun. just karaoke dua jam dan pusing-pusing cari barang sikit. 
dah karaoke dua jam sampai hilang suara tapi masih belum puas lagi.

btw, ni L saya. hahaha!


malu nak tunjuk muka sebab guna gambar masa tingkatan 1. k.
dah empat tahun tak ambil gambar passport.
yang ni pun ambil sebab masa tu nak daftar sekolah asrama.
kalau tidak, memang guna gambar masa darjah 6 agaknya. hahaha wuuu.

lepas ni dah boleh ride seorang diri dengan sangat yakin dan telus.
tanpa perlu lari daripada polis dan roadblock di tengah perjalanan. haha!

You May Also Like

6 comments

  1. tahniah!!hehehe..cantik jela..

    ReplyDelete
  2. lamenye tak singgah sini.. yeayyyy adik dah dapat L. pasni naik motor tu hati2 k.. kalo jumpe abang polis, senyum2 je nanti dia bagi lepas. hehehehe.. :p

    ReplyDelete
  3. SEMUA BLOGGER DIJEMPUT JOIN "SEGMEN JOM UP FOLLOWER BY BE-LOG MEOW MEW" http://nikainaa.blogspot.com/2012/12/segmen-jom-up-follower.html

    ReplyDelete
  4. @kak rossa
    hehe. tulaa. lepas ni dah boleh berlagak sikit dengan abang polis. haha :b

    @ina ania
    okey :)

    @dunia wilma
    terima kasih :)

    ReplyDelete

Be nice please. Thank you ♥