4 Sains Akaun 1.

by - January 06, 2012


Hari ketiga sekolah sudah timbul satu perasaan yg sangat annoying. Entah kenapa saya pun tak tahu. Dan tak ingin pun nak tahu kalau boleh. Hari ini jugak pelajar tingkatan empat dapat kelas. Serius saat itu, saat - saat yg mendebarkan. Lebih mendebarkan daripada waktu nak ambil keputusan PMR dulu. Okey over ._.

Saya dah putuskan untuk pilih Sains Akaun. Saya tak nak biologi. Saya tak boleh jadi doktor. Saya pening tengok darah. Saya tak nak belah katak. Saya benci katak. Dan hari ini saya dapat kelas 4 Sains Akaun 1. And guess what? Kawan - kawan yg sekepala dengan saya semua dapat kelas yg sama. Mihihihi.

Syukurlah. At least saya takkan jadi macam rusa masuk kampung.

Tapi serius. Saya tak suka kelas nih. Bosan. Suram. Tak ceria. Saya rindu kelas saya yg dulu. Saya rindu 3 RK1. Saya rindu budak - budak kelas tuh. Saya rindu keceriaan yg dulu. Hmmmmm.

Saya rindu.
Saya rindu.
Saya rindu.

K takde mood. Babai.

You May Also Like

2 comments

  1. exactly like what I feel masa first time masuk kelas form 4 . tak ceria lgsung kan ? form 3 mmg paling best !

    ReplyDelete

Be nice please. Thank you ♥