Kenangan yang tak mampu dibeli.

by - February 23, 2013


Assalamualaikum.

so, cuti raya cina hari tu aku pergi langkawi. yeay! lompat tinggi-tinggi! langkawi okay. bukan paris, bukan london, tapi langkawi. best sangat. bestlah sebab dapat shopping sakan! haha. secara jujurnya memang aku malas nak cerita apa-apa sebab benda dah lepas buat apa nak dikenang kan. k poyo. mestilah kena kenang. nama pun kenangan.

percutian selama enam hari enam malam itu memberikan kenangan yg manis dalam hidup aku. percutian yg mendamaikan dan menenangkan. segala macam masalah dan tekanan dapat dilupakan dengan jayanya. itulah objektif utama percutian kali ini kan. haha. hal sekolah telah aku letakkan jauh dan paling jauh di belakang.


selain langkawi, perlis dan kedah juga merupakan antara destinasi percutian kami. actually, dalam perancangan nak pergi kelantan dan terengganu sekali tapi memandangkan budak-budak kecik mula tak sihat dan kebarangkalian mereka untuk menjejaskan percutian sangat tinggi, kami pun pulang ke johor.

dalam puas ada juga rasa tak puas. kalau ikutkan hati jiwa raga memang nak lanjutkan percutian itu untuk lagi tiga minggu. tapi apakan daya ........................ haha.

semua gambar di atas bersumber dari camera handphone-yang-minta-diganti-baru-tapi-takde-duit-lagi. gambar dalam handphone sikit sebab handphone buat hal madah bateri kong. bikin gua panas jeeeee. gambar yang lain ada dalam camera. takde masa nak masukkan. i busy jeeeeeeeee all the time. (fakta sebenar = malas)

sejuta penghargaan untuk ibu dan ayah tercinta sebab bawa kami bercuti walaupun kami nakal dan malas nak buat kerja-kerja di rumah. terharu sobs sobs. terima kasih untuk semuanya. terima kasih sebab belikan blouse banyak-banyak dan jeans warna-warni hahaha. next time kita pergi new york oteyyy! loveyou. ahaks.

You May Also Like

1 comments

Be nice please. Thank you ♥