Assalamulaikum.
Beberapa hari ni aku agak sibuk dengan banyak perkara yang perlu dibuat dan diselesaikan menyebabkan aku tak ada masa nak update blog dan balas blogwalking korang. Kalau ada masa pun dah tengah malam. Maaf ye. Terima kasih kepada yang masih gigih singgah blog ni, tinggalkan jejak dan komen. I terharu T_T
Apa yang buat aku tak terharu dan sedih hiba ialah bila aku perasan yang bilangan followers aku makin lama makin menurun. Banyak pulak tu yang hilang. Masalah blogspot lagi ke ni? Apa masalah blogspot sebenarnya eh? Sudahlah tahun lepas aku dah hilang 200 lebih aku rilek je lagi minum kopi sambil goyang kaki sebab aku malas nak cari gaduh *ceh* kejap lagi tengok hilang lagi 30 lebih. Hmm saya okey.
Siapa lagi yang mengalami masalah yang sama macam aku angkat tangan! Kalau masalah blogspot tak apalah, aku redha. Tapi kalau memang blogger yang beramai-ramai unfollow aku, aku mintak maaf ye kalau ada update entry yang membuatkan sesiapa terasa atau berkecil hati. Sesungguhnya saya tak sempurna. Kehkeh.
p/s : Entri macam sedih sangat je. Poyo. Hahaha. Have a good day everyone! :)










