Random post #1.

by - January 13, 2016


Assalamulaikum.

Hari ni sebab bosan tak tahu nak update apa, aku mula godeh-godeh semua benda dan secara tiba-tibanya aku terjumpa blog-blog lama aku. Huwaaaaa. Ada tiga blog kesemuanya yang aku dah lupa terus kewujudan mereka. Agaknya sebab akaun yang tu aku guna email lain kot sebab tulah sampai boleh lupa. Agaknya-lah. Tak tahulah kenapa dulu-dulu tamak sangat nak ada blog banyak-banyak. Hobi kot? Merepek betul.


Banyak betul blog aku ye, ingatkan ada tiga je rupanya tambah tiga lagi, ada enamlah kesemuanya hahahaha. Tengok nama je dah pelik, bila baca entri dalamnya lagi kelakor aduhaiii lemah jiwa dibuatnya. Dengan segala macam contest aku join. Ya Allah memang bersyukur gila untuk jejak kasih yang berlaku secara tak sengaja ini jadi bolehlah aku tamatkan riwayat ketiga-tiganya. Alhamdulillah dah selamat dikebumi. Huhuhuhu T_T

Patutlah masa aku nak aktif balik blog ni aku jadi pelik kenapalah blog yang aku follow cuma ada seratus lebih. Rupanya kebanyakan blog yang aku follow dulu-dulu semua guna akaun yang lagi satu ni. Haih.

Kelakar pulak bila ingat balik dulu-dulu punya perangai. Hahaha. Aku dah tak macam dulu ye. Sekarang ni memang nak fokus satu blog je. Tak nak mendua-tiga-empat-limakan lagi dah. Lol. Tiba-tiba rasa macam nak nyanyi lagu aku yang dulu bukanlah yang sekarang. Hahaha. Apa benda aku merepek ni duhhhh. Hmmmm.

You May Also Like

28 comments

  1. haha dulu pun akak ada buat blog banyak banyak, cuma kosong tak update je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fieyqa pulak semua ber-update hadoiii dulu memang terlebih rajin. Haha.

      Delete
  2. setia dgn blog lawa ni je. jgn curang dah. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah memang nak setia dengan dia je skrg. Haha.

      Delete
  3. pebende kau merepek ni duhhh.
    Hahahahha. Lawak lawak je dia ni memalam haha. Qila pun rs dulu tertamak sikit la kut nk buat blog. Tapi 2 je lah :p takde sampai 3 hihu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha merepek kan. Hmmm. Eh fieyqa ada banyak gila blog tau sebenarnya. Haha.

      Delete
  4. Haaha. Nasib akak tak jumpa blog lama fiqa :P

    ReplyDelete
  5. wahhh banyaknyaa..kita setia pada yang satu je. heheh
    #salamperkenalan

    ReplyDelete
  6. scya pun berderet blog dulu hahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha seronok sebenarnya bila ada banyak blog :3

      Delete
  7. Terbang ke sini jugak .. weeeeeeee

    ReplyDelete
  8. hahahah sama lah macam nak gelak baca post2 zaman early teens dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe nasib baik fieyqa dah delete semua huhuhu :3

      Delete
  9. hahaha..byk gilerrr blog..slmt dikebumikan sudah

    ReplyDelete
  10. hahaha, eyja dulu kalau banyak blog semua blogskin. blog eyja pakai sekarang ni pun blog lama sebenarnya. tapi asyik post delete post delete wakaka sekarang je baru aktif bali,. yang lain semua dah delete. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha fieyqa pun blog ni jugak yg paling aktif dulu. Cuma ada blog-blog tambahan
      yg lain mengikut kategori. Haha lol. Blog ni pun dah tinggal sikit je entri :3

      Delete
  11. Hahahahahaha. Saya pun pernah jadi mcm ni. Bila bukak je email lama tu check2 ade blog. Bila baca entry... Rasa Ya Allah, kenapa lah aku tak matang langsung time ni. Hahaha :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lainkali jangan baca delete je terus kekekeke rasa malu gila kan T_T

      Delete
  12. Perghhhh banyak gilaaa ! So far kita baru 3 lah.. hehhee

    xmasuk yg email lain.. kkekke

    ReplyDelete
  13. Hahahhaa. Okayy aina punya ada 11 kot. Tak ingat sebab ada 3 ketul yang dh delete. Hahaha. Banyak sangat smpai tak ingat. ⊙_⊙

    ReplyDelete

Be nice please. Thank you ♥